Fra Jæger #2: Nye medlemmer på drømmetur

I den netop overståede jagtsæson havde klubben tre nyjægere med på jagt, af denne tur er der udsprunget nedenstående artikel til bladet Jæger, skrevet af Max Steinar, som vi har fået lov at viderbringe her på siden.

Aarhus Strandjagtforening har fået tre nye medlemmer, som allerede brænder for havjagt. Det har foreningen sikret ved at give dem en særlig tur på havjagt sammen med hver sin skipper. Læs resten

Ny funktionalitet på hjemmesiden

Der har været et ønske om at kunne abonnere på opdateringer af hjemmesiden. Den funktionalitet er nu tilgængelig, de brugere der måtte ønske det kan tilmelde sig ved at udfylde fornavn, efternavn og e-mail i højre side.

Derefter sendes der automatisk en mail som i skal bekræfte for at være i systemet. Det er sat op således at hver onsdag kl 12:00 vil der sendes en mail med nye indlæg på hjemmesiden, samt vi fra bestyrelsesside har mulighed for at udsende nyhedsbreve eller påmindelser om at huske f.eks. generalforsamlingen.

Hvis i har problemer med at få det til at fungere så tag fra i undertegnede.

Mvh Søren