Hyggeaften i Aarhus Strandjagtforening 28. september kl. 19.00-22.00

Vi mødes i klublokalet, hvor vi vil snakke om strand- og havjagt og udveksle røverhistorier. Er du nyjæger eller bare interesseret i at vide mere om strand- og havjagt, så kan du få gode råd og ideer af de mere erfarne havjægere. Du har også mulighed for at skrive dig på listen over jægere, som gerne vil med på en havjagtstur, hvis en jæger skulle have en ekstra plads i båden.

Har du noget ‘vildt’ som du synes andre skal smage er du også velkommen til at medbringe dette.

Alle er velkomne.

Der serveres kaffe/kage.

Tidspunkt: 28. september kl. 19.00-22.00

Sted: Fiskerivej 8, 1.th., 8000 Aarhus C

Pris for ikke-medlemmer: kr 25

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte formand Anders Jakobsen på 29 23 71 40 eller e-mail:anjak74@hotmail.com

Mvh. Anders Jakobsen

Husk NATURENS DAG søndag 10. september

Naturens Dag er Danmarks Naturfredningsforenings og Friluftsrådets mærkedag for naturoplevelser. Formålet er at åbne naturen for børn og voksne. I år er temaet “Mangfoldighed i naturen”.

På www.naturensdag.dk kan du læse mere om de forskellige arrangementer rundt om i landet.

Aarhus Kommunes Jægerråd er repræsenteret ved arrangementet der finder sted ved Kysing Strand syd for Norsminde.

Om arragementet står der:

Kom til Kysing og Kys Kaptajn Klo, Klap en krabbe. Kryb i kajakken. Kunst & Krolf. Naturbase med grej – akvarier med saltvandsfisk. Prøv selv at fange. Tangture – foredrag. Smag på havets og strandens frugter. Bål og boldspil. Vikinger og vandpjask. Sang og musik. Himmel og Hav – restaurant

Her har du også mulighed for møde kreds 3 Strand – og havjagtskoordinator Carsten Holm Clausen som medbringer sit jagtgrej og fortæller om strand – og havjagt.

Mødested
Kysing Strand, Rest. Himmel & Hav,