Invitation til Jagtfestivalen 2015

Jagtfestivalen slår dørene op d. 17., 18. & 19. april til Danmarks største jagtmesse og jægerfrokost for alle danske jægere. I et historisk partnerskab mellem Danmarks Jægerforbund og Nordisk Safari Klub, har vi skabt det bedste fundament for at skabe et hyggeligt arrangement for de danske jægere.

Farum Arena skal huse Danmarks største jagtmesse og jægerfrokost med store, moderne og lækre faciliteter. Jagtfestivalen skal være bindeleddet mellem danske jægere, så de mødes, får ny viden og giver viden videre. Jagt fra hele verden gøres mere tilgængelig. Jagtfestivalen skal give jægere mulighed for at få opdateret den sidste nye viden inden for jagtuniverset.

Der bliver en masse aktiviteter så som konkurrencer, auktioner, trofæopmåling, terrænkørsel, lerdueskydning, hundeopvisning, biograf, bueskydning, trofæudstilling, kurser, bustransport fra hele Danmark, sweep stick, jægerfrokost, workshops, underholdning, musik, skydeopvisning, debatter, jagtrejser, jagtudstyr, jagtbiler, jagtoutlet, jagtdelikatesser, knive, våben, beklædning og meget mere.

God mad, socialt samvær, hygge, mange jægere og højt humør er nogle af nøgleordene til Jagtfestivalen.

Jagtfestivalen bliver årets udflugt for medlemmer af Danmarks Jægerforbund. Vi inviterer hermed til Danmarks største Jagtmesse og den store Jægerfrokost. Alle medlemmer kan invitere et ikke-medlem med til Jagtfestivalen og den store Jægerfrokost. For første gang nogensinde i Skandinavisk historie kan man på Jagtfestivalen opleve de eksklusive våbensamlinger fra Holland & Holland og Purdey under samme tag på en jagtmesse.

Alle medlemmer og de inviterede ikke-medlemmer får rabat på indgangsbilletten som svarer til 25 kr. pr. person.

Årets udflugt for jagtforeningerne

Der er arrangeret transport i hele Danmark med over 100 stoppesteder, så alle de danske jægere kan blive transporteret fra hjembyen/foreningen direkte til Danmarks største jagtmesse fra 295 kr. tur/retur. Denne busrute gør det muligt for jagtforeningerne at lave et fælles arrangement for deres medlemmer. Her kan man møde alle foreninger i øjenhøjde og ikke-medlemmer kan få et indblik i jagtens traditioner.  Jagtfestivalen er meget glade for partnerskabet med Danmarks Jægerforbund og Nordisk Safari Klub.

Billetter til bussen kan bestilles via nedenstående link

Læs mere her:
Udstiller liste 1.2
PM til Jagtfestivalen 1.1
Overnatning
Jagtfestivalens busser
Hundeopvisning

Samt på www.jagtfestivalen.dk og facebook http://www.facebook.com/jagtfestivalen