Kom på havjagt!

Aarhus Strandjagtforening og Aarhus Strandjægernes Motorbådsklub afholder tre gratis havjagtture i den kommende sæson for nyjægere og jægere, som ikke tidligere har prøvet havjagt. Formålet er at skabe interesse om havjagt og introducere jægere til de fantastiske oplevelser der findes inden for havjagt. Vi sejler afsted fra Fiskerihavnen i mindre både.(havjagtbåde og mindre fiskefartøjer).
Der vil være plads til 1-2 jægere i hver båd.

Der er et begrænset antal pladser.

Der er planlagt ture på følgende datoer:
Lørdag den 9. oktober
Lørdag den 13. november
Lørdag den 8. januar 2022

Vi mødes kl 7.00 ved jagtbroen og her vil jægerne blive fordelt i de forskellige både. Husk selv at medbringe redningsvest, varmt tøj, stor madpakke og varmt at drikke samt gyldigt jagttegn.

Tilmelding påkrævet. Tilmelding skal ske til Anders Jakobsen på tlf. 51 80 86 92 eller e-mail: formand@aarhusstrandjagtforening.dk
Vær opmærksom på at skippere kan aflyse turen hvis vejret er for dårligt.